En i mängden!

Hejsansvejsan, nu tänkte jag att jag kunde väl vara en i mängden och skaffa en blogg som ingen kommer läsa ändå. Just nu sitter jag i klassrummet och lyssnar på när Ludvig och Sebastian snackar om att "speedhacka" farmville och cs, det är så otroligt intressant att höra på :) Kanske ska be de gå någon annan stans och snacka blahablaha?

Jaja, jag kanske ska berätta lite om mig själv innan börjar babbla om massa annat?
Jag heter Alexandra och är femton år,ska fylla sexton i juni, ska gå samhäll på gymnasiet för att sedan utbilda mig till psykolog :) Jag gillar musik, ridning, volleyboll och att sjunga.. mahah :)

Har inte så mycket mer att säga än detta...

Vänta, jo.. Ludvig säger: SKAFFA INTE BLOGG!

/Alexandra :)

Kommentarer
» Elin

fan snackar du om??? En i mängden? neeej?!?!?

2011-02-18 // 15:54:50
URL: http://stallje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback