En solig februaridag..

Hallå igen! :) Jag vaknade typ för en timma sen, vid klockan ett. Helt otroligt! Jag är världens sömntuta, haha!
Anyways, igår så var jag i skolan och lyssnade på redovisningar i aulan heela dagen.. tråkigt värre. Efter det drog jag en snabbis till Elin och spenderade lite tid med henne innan jag skulle iväg och spela volleyboll.

Idag ska jag nog bara sitta inne och lyssna på lite musik ♥ Härligt ;) I morgon blir det iväg för att kolla på volleybollmatch! Tror det var Varberg mot Uddevalla.. Spännande :)

Jag klippte mig i torsdags också, det blev askort! Tycker jag då.. men hon klippte typ en decimeter för att det var så förbannat slitet.. kanske borde klippa mig oftare?
Anyways.. Nu ska jag sluta babbla :)

Ses snart igen ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback