Ridning!

Hello igen, vaknade precis.. igen, såhär lite halvsent ska man kanske tillägga. Igår spelade jag som sagt volleyboll och idag blir det.. Ridning! Jaa, vi gillar't :)
Det känns som att jag inte ridit på evigheters evigheter, men i själva verket red jag faktiskt för en vecka sen.. länge nog, eller hur? :)

Ska rida en häst som heter Zorro igen, han är lite gullig han.. :) Undrar vilket humör han är på idag?
Vem vet, nästa blogginlägg kanske handlar om att jag brutit något? ;)
Fast nää.. Det hoppas jag inte..

Anyways.. har inget annat roligt att berätta egentligen.. jag sitter bara och skriver för skojs skull.
Man skulle kunna säga att jag är lite smådålig på att blogga ;)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback